Nowość
przykuwająca uwagę wszystkich, niezależnie od wieku i upodobań.
Jako gadżet reklamowy etui-termos sprawdza się znakomicie, szalenie praktyczny, wzbudzający zainteresowanie. Umieszczając na ściance zewnętrznej termosu logo zaprojektowane i wydrukowane dla konkretnego klienta, za każdym razem, kiedy użytkownik
zaspokaja pragnienie, to przyjemne przecież doznanie kojarzone będzie z wizerunkiem firmy, której logo znajduje się na ściance.
Główne walory:
nowość
elegancja
funkcjonalność użytkowa
niska cena
trwałość
długoterminowość aspektu reklamowego
łatwość czyszczenia
Opis:
Do czego służy termos-etui ?
- do utrzymania orzeźwiającego chłodu napoju w puszce. Proste, skuteczne i nadspodziewanie praktyczne.
Gdzie można go wykorzystać ?
- praktycznie wszędzie. Lekki, praktyczny, niekłopotliwy, ale zwracający na siebie uwagę. Pozwala dłużej cieszyć się walorami napoju. Niezastąpiony w samochodzie, na plaży, na pikniku, na rowerowej wycieczce, na zakupach, jako oryginalny upominek itp.
Czy można go wykorzystać w reklamie ?
- oczywiście ! Jako gadżet reklamowy. Skupiając uwagę pomaga budować image firmy.
Charakterystyka:
... Czy zdarzyło Ci się kiedyś pić napój chłodzący w puszce, który po kilku minutach przestał być "chłodzący". Jak smakuje "ciepły" napój chłodzący ? Jest na to sposób...
Nasz produkt Etui jako termos do napojów chłodzących w puszkach pomaga w utrzymaniu niskiej temperatury napoju, np. coca-coli, piwa, soku itp. Łączy w sobie elementy gadżetu reklamowego i praktycznego narzędzia pozwalającego dłużej cieszyć się chłodem napoju.
Wykonanie z nowoczesnych i trwałych materiałów zapewnia elegancję wyglądu i trwałość.
Nadruk na ściance zewnętrznej zapewni charakter oryginalnego upominku reklamowego.
Idealny w domu, w biurze, w samochodzie, w podróży, na plaży, na pikniku itd.
Etui-termos produkowane jest w kilku wzorach, w cenę wliczone jest pakowanie i transport na terenie Warszawy i okolic. Etui jest wykończone trwale i solidnie.
Na życzenie klienta służymy pomysłami i doświadczeniem w przygotowaniu i realizacji projektu strategii promocyjnej celem możliwie najefektywniejszego wykorzystania walorów tego nowego produktu reklamowego.
Co na to użytkownicy?
Oto rezultaty sondażu przeprowadzonego podczas promocji w sierpniu 1999 roku na Molo w Sopocie i Wąbrzeżnie. Respondenci uważają, że jako nowość na polskim rynku etui-termos generuje ciekawość i zainteresowanie niewspółmiernie wyższe do rozpowszechnionych już na rynku typowych gadżetów reklamowych, o podobnych kosztach. Zwłaszcza podczas imprez organizowanych w plenerze w miesiącach wiosenno-letnich produkt może okazać się niezastąpiony.
Cennik:
TERMOS-ETUI - do napojów chłodzących w puszkach.
Ceny netto. Cennik ważny na dzień 09-07-2000.
Etui "sztywne"
I wykończenie wewnętrznej ścianki polietylenowym, jasnym kubkiem
Cena bazowa: 9,00 PLN
Etui "sztywne"
II wykończenie bez szycia, dwa zespolone czarne krępowniki
Cena bazowa: 8.90 PLN
Etui "miękkie"
wykończenie wewnętrznej ścianki czarnym impregnatem
Cena bazowa: 9.50 PLN
Ceny zawierają już koszty przygotowalni i nadruku na zamówienie klienta.
Wielkość rabatu uzależniona jest od wielkości zamówienia oraz wolumenu obrotu kontrahenta licząc od daty rozpoczęcia współpracy.
Dodatkowo dla zamówień powyżej 10.000 sztuk istnieje możliwość negocjacji ceny.
|